Firmy, služby, odkazy

Zástavky ve stylu

Autobusové zastávky se často stávají objektem zájmu mladých designérů. V jejích bakalářských či diplomových pracích můžete najít spoustu kreativních řešení jak netradičně pojmout tento objekt. Ze zastávek se tak stanou muchomůrky, plechovky, květiny nebo třeba vzkazovník. Některé firmy si nechávají vypracovat kreativní koncept pro své marketingové oddělení a využívají zastávky pro svou propagaci. Tomuto využití obvyklé věci netradičním způsobem pro reklamu se říká ambientní médium.
Ovšem tato forma není pro každou firmu. Hodí se pro zvýšení povědomí o značce, utužení loajality zákazníkům, ale dávejte si pozor na cílovou skupinu. Pokud cílíte na vyšší třídu, která nejezdí autobusem, tvrdě narazíte a peníze jenom proletí oknem.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit